Στις 01/02/03 Απριλίου μέλη της Ομάδας μας επισκεύθηκαν το Άγιον  Όρος. Σκοπός του τριημέρου αυτού, και η ανάβαση στον

Άθωνα.Την Παρασκευή το βράδυ καταλύσαμε στην Σκήτη της Αγίας Άννας.Νωρίς το πρωί στις 5 η ώρα ξεκινήσαμε για τον Άθω με συννεφιά,μετα την διαστάυρωση για Παναγιά άρχισε να ψιλοβρέχει και όσο ανηφορίζαμε γινότανε χιονόνερο.Πρίν φανεί το καταφύγιο της Παναγιάς χιόνιζε με δυνατό Β/Α άνεμο.Μέχρι εδώ κάναμε 3½ ώρες.Αφού πήραμε μια ανάσα ξεκινήσαμε για κορυφή.Όσο ανεβαίναμε στο μονοπάτι “περίσσευε”το χιόνι, είχε “χιονούρες” απο παλιό χιόνι  και πάγο, η ορατότητα στα 20 μέτρα.Το βουνό και η ανάβαση έγινε πια καθαρά χειμερινή,κάτι για το οποίο δεν ήμασταν προετοιμασμένοι.Εκεί στα 1870 μέτρα αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια ακούγοντας την φωνή της “λογικής”.Σιγά-σιγά πήραμε τον δρόμο της επιστροφής,κάνοντας μια μικρή στάση στην Σκήτη της Αγίας Άννας,και απο εκεί συνεχίσαμε για την Ι.Μ.Διονυσίου, όπου και τελείωσε το οδοιπορικό μας.Το χρονόμετρο σταμάτησε στις 11½ ώρες.Αφού ξεκουραστήκαμε στο Μοναστήρι νωρίς την επομένη γυρίσαμε στην Ουρανούπολη ,συζητώντας για το πότε  θα επιστρέψουμε  να ανεβούμε στον Άθωνα.

Copyright © 2012-2023 ΕΟΔ Ξάνθης.